feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Al-Irsyad Versi Khas!!

Labels:

Beberapa minggu lepas aku de la tgok Irsyad isu 3..
Aku terkejut..!

OMG..!!
Pe dah jadi dengan majalah Irsyad yang pernah dak2 BADAR zaman aku buat nih..!!
Lari dah konsep dia..!! Mcm artikel yang dicompilekan mnjadi sebuah buku..!!

Nasib baik la konsep yang dah lari tu boleh 'kejar' lagi..
So, aku pun menawarkan diri utk buat Al-Irsyad ™ isu ke 4..

Maka, inilah hasil dia..!!

Photobucket


haha..


Kali ni aku wat promosi istimewa..

Hanya de 40 buah yang berwarna..!!
Sape yang bertuah je dpt..!!
Haha..

Dan lagi satu, harga pon istimewa..!!
Takde harga yang ditetapkan..
Nak byar 10sen ke, 20sen ke..
Dapat gak...
Haha...
Tp, kalo korang nak beli, pergi la SAMeR..
Haha..

0 Mengkritik:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails