feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Perjalananku ke United Kingdom

Labels:

Haha..nak best jer tajuk..
Aku bukannya nak pergi UK..

Tp minggu lepas, ada email yang menghantui jiwa ragaku..
Aku dapat tawaran belajar ke UK..
Haha..Taklah..
Aku dapat tender wat design baju kat UK..

Masa mula2 aku baca email 2, aku tak gembira langsung..
Tp terpikir jap..
Ape design yang aku nak buat..???

Orang 2 ada bg kriteria2 yang diperlukan untuk market UK...
Pergh, lebih kurang 10 kriteria yg dia bagi..

Antaranya;

"I would love if u are able to incorporate fasionn with islamic value..what i mean here is that the design should potray a good message about Islam in general or about anything that is good...it dosen't have to be a design of a mosque or anything like that..it cud be just words but with great influence of urban fesyen taste of youngsters but at the same time still holding great message about islam.."


"The design should be practically wearable..it supposed to be sumthing that everyone is able to wear daily and it cud be just simple but still hold great sense of fesyen in it..the problem with islamic t-shirts nowadays is that, u are wearing like a poster about islam..they are not wearable in term of fesyen..and i dont like that even the message is ver good.."


"Basically the shirts and hoodies that i'm trying to make is that, those which u would find in shopping mall, and people would buy them because of their design...they are nice, smart and wearable and people like them.."


Haha..tu di antara kriteria2 yg dia bagi...

Emmm.. Cmne aku nak wat design2 islamik yg leh tembus pasaran UK..??
Lagi2 di negara yang umat Islamnya adalah minoriti..


Photobucket



haa..design tu masih kosong..
Aku belum pikir pape lagi..
haha..


Tp aku anggap ni sebagai satu cabaran untuk aku..
Dan kalau aku berjaya untuk design, aku dah berjaya untuk satu langkah ke hadapan..
InsyaAllah, aku akan buat yang terbaik..!!
Wahhahaha.. Semangat sekejap..

0 Mengkritik:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails