feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Ruang bagiku utk men'design'..

Labels:

Ni adalah antara design2 yg pernah aku buat..

Ada yang aku buat juz utk saja2..


Photobucket

1. Aku yang dah kena gigitan zombie mase penggambaran citer Resident Evil : Apocalypes..
2. Aku dah blaja camne nak wat 'kii' keluar kat tangan aku.. Tp lambat sket lepas penggambaran citer Dragon Ball Revolution.. Kalo tak msti dpt brlakon..
3. Ni pulak mase aku jadi alien dulu.. Dpt tawaran brlakon citer Alien vs Predator.. Tp penerbit tak nak bila tgok muka aku..
4. Potret ni aku lukis masa kat Central Market dulu sebelum aku dapat tawaran berlakon..



Photobucket

5. Ni pulak citer Tanggang.. Seksa gak jadi batu ni sebenarnye.. Nak mkn pon susah..
6. Err..ni bukan aku.. Tp kawan aku, Muzaffar.. No komen..
7. Aku naik la kejap atas langit hari tu.. Terserempak dgn Ayah Pin.. Dia kirim salam kat korang..

Ni pulak design2 ak utk iluvislam[dot]com..


Photobucket


Photobucket



8. Simple
9. Glow
10. Satu
11. Glow 2

12. Decorating
13. Badge
14. Testi iluvislam
15. Em,ni plak takder kena mengena dengan iluvislam..Haha..

Saje je ak nk letak design2 ni kat sini.. Haha..
Tp sebenarnya aku nak tgok korang ni berminat tak dengan design ni..
Sbb lepas ni aku nak buat tutorial kat sini..

So, sape yang blajar Adobe Photoshop ni tggu la ye..
Tutorial akan menyusul kemudian..
InsyaAllah~

0 Mengkritik:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails