feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Tribute to My Heroes

Labels:

Aku dah berkecimpung dalam dunia penyiaran ni sejak Tingkatan 4 lagi..
Eh, dunia penyiaran lak..
Dunia Photoshop..
Dah banyak aku belajar tentang Photoshop (PS)...
Dari benda basic sampai la yang extreme..
Heheh..

Beikut adalah individu yang aku sanjung kerana tanpa mereka, aku tak leh pergi jauh..

Fakrul

Photobucket


Dia ni la yang memperkenalkan aku kat PS..
Mase mula2 taw Ps nih, aku blur giler..
Tak taw ape benda nak buat..!

Aku tengok Fakrul wat something dengan filter.
Waahh..!! Aku teruja..!
So, kat situlah aku mula belajar photoshop..


Syafiq

Photobucket


Ini individu yang kedua. Dia ni memang hustle..! Banyak giler ak belajar dengan dia..
Design dia memang menyakitkan mata aku..! (sbb lawa sangat..)
Penuh ciri2 korporat..
Walaupon kadang2 aku mintak dia ajar, dia cakap "Eh, explore ar sndiri..!"
Haha..Sungguh kejam ayat 2..
Aku tak kesah..Aku mula melangkah setapak ke depan..


Zhull

Photobucket


Dia ni lagi sorang..
1st person yang aku jumpa kat kolej yang 'taw' PS..
Dia kawan dengan aku tak ikhlas..!! Sebab dia nampak aku tengah main2 dgn PS, pas2 trus dia msuk daun..
Tp rupe2nye dia ader pengalaman banyak..!
Pernah jd photographer kat Kuantan..!
Byk benda2 kt PS yg ak xtaw dia taw..!!
Aku mula bengang..!

Tp nasib baik dia tak kedekut ilmu...
Dia bgtaw ak sket2 yg aku xtaw..
Dan dia ni 'star' giler edit gambar..!
Terus-terang aku ckp, AKU TAK PANDAI EDIT GAMBAR!!
Dan aku dah kalah dengan dia..

Tp ak tak lupe gak sesape yang prnah hadir dlm hidup PS aku nih..

  • Topx
  • Luqman kecik
  • Aasim
  • Lham

Dan paling penting skali, sumer kawan2 aku..!!


Lepas nih aku kena berusaha lebih lagi..
Impianku belum tercapai..!!
Wahhahahahaha..!!! (err..sila gelak dengan nada yang jahat utk mendapatkan feel yg sesuai..)

Sekian...

0 Mengkritik:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails