feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Akhirnya Boleh Post Comment!!

Assalamualaikum..

Em, aku dah jumpa jalan penyelesaian...
Setelah sekian lama mencari2 puncanya, akhirnya ku ketemu jua..Haha..

Postku sudah boleh di komen..Haha..
Terima kasih kepada yang membantu..Huhu..
So, lepas ni siapa2 yang nak komen bolehlah..

Ke mmg takde org yg nak komen? Huhu.. takpe la..

Em,ok.. Salaam..

9 Mengkritik:
gravatar
.hana. said...
August 30, 2009 at 10:59 PM  

haha aku pn pelik la taha..
aku nyer blog pn dorg xleyh nk post kumen..
ke rosak aku pnye tuh??
dh byk kali oter,xleyh gk huk3 T_T

gravatar
Thahar said...
August 31, 2009 at 1:33 PM  

tapi dulu leh post kan..??

gravatar
A.F.I.A.H said...
August 31, 2009 at 9:40 PM  

yey! sy pon komen awk gak!! nah3!! komen pertama dariku! hahahha!

gravatar
aku dan dia said...
September 2, 2009 at 11:58 PM  

chett..!! nak gak..!!

gravatar
affendik? said...
September 10, 2009 at 5:47 PM  

nak komen?

ha nahhh...
hahahathahar haahathahar...

(banyakkan bersabar di bulan ramadhan)

gravatar
iklan gratis said...
September 12, 2009 at 2:47 PM  

sip..sip.. nambah ilmu lagi niyh. Thanks banget atas infonya.

gravatar
Thahar said...
September 12, 2009 at 6:26 PM  

ape yg aku bg infonye..??
aku tak ckp pon carenye kt cni..
huhu..

gravatar
Muslimah's BoutiQue said...
January 26, 2010 at 1:13 AM  

Assalam.wr.wb.
salam persaudaraan ya untuk semua sodara muslimku. btw pembahasannya disini bagus sekali. semoga bermanfaat bagi kita dan boleh lah aku izin untuk ambil gambarnya.? terima kasih

wassalam.wr.wb.

gravatar
Thahar said...
January 26, 2010 at 7:23 AM  

Waalaikumussalaam warahmatullahi wabarakatuh.

Salaam Ukhwah. Ambil sahaja apa yang berguna dalam blog ini. Yang buruk, tak perlulah. Semoga kita sama-sama dapat manfaat.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails