feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




iLi: mp3 iLuvislam

Labels: ,


Nah.. Lagi testi untuk iLuvislam.com. Kekeringan idea membuatkan kepala aku jadi kosong.. Atau pun kekosongan kepala aku menjadikan aku kekeringan idea..? Err, lebih kurang sama tapi lain maksud tu..

MP3..? Apasal mp3 lak? Tak ada keje ke buat mp3?

Sebenarnya aku pun tak tahu apa motif mp3 ni.. Mungkin sekadar mp3.. Haha.. Mungkin aku menyimpan harapan untuk melihat organisasi iLi (iLuvislam) untuk menjadi jenama baru dalam pasaran gajet. Mana tahu kan. Boleh bersaing dengan jenama-jenama antarabangsa. InsyaAllah.. Tak lama lagi la tu.. Tapi mestilah dengan sokongan padu umat Islam semua untuk melihat agama kita berjaya dan berada di atas lantas menepis semua dakwaan bahawa orang Islam ini lembap, tak produktif, tak membangun dan lain-lain kenyataan negatif..

Jadi, ape tunggu lagi..?? Ayuh..!! Bangkitlah wahai pejuang-pejuang Islam!! (Huhu. Semangat sikit kali ni..)

Em, apa-apa pun, inilah dia. Mp3 iluvislam.







Photobucket
Copy dan Paste Code di bawah ke dalam Friendster, Blog dll


0 Mengkritik:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails