feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Penderitaan...

Labels: ,

Bismillahirrahmanaanirrahim..

Alhamdulillah.. Aku kembali..
Dah 2 minggu aku menyepi dalam kerja design-design ni..

2 minggu menyepi? Kerana apa? Kerana DIA.. DIAlah yang menyebabkan aku begini!!
Sungguh terseksa sanubari aku lantas diri ini terhanyut di lautan derita!

Mujurlah ada tangan kanan yang menyambut menarikku keluar dari dunia yang penuh dengan kegelapan. Hanya secebis cahaya yang membantu aku hidup selama ini...  Untuk terus hidup.. Terus hidup.. Hidup.. Hidup...

Haha.. Apa yang aku merepek ni..?
Em, DIA itu adalah projek final untuk Multimedia aku..
Menggunakan Macromedia Director..
Sungguh terseksa.. Sampaikan kerja-kerja yang lain aku tinggalkan..Haha

Em, memanglah Director senang jer..
Rakan seperjuanganku di Kolej Ngeri dah buat dah Director ni..
Aku jer yang tertiggal ke belakang.. Huhu..
Oleh kerana aku nak best jer, maka aku pun dengan bersungguh-sungguhnya buat yang terbaik..
Hehe..  Ini adalah interface projek aku..


Photobucket


 Dan ini Multimedia Team aku..



Thaharel, Firdaus Zaini, Firdaus Mohd Noor, Izzudin



2 Mengkritik:
gravatar
arekymz said...
November 13, 2009 at 1:59 PM  

ko mmg hebat!!

kn?

sume org tau..

:DD

da ah pindah xbg tau!!

T_____T

gravatar
Thahar said...
November 13, 2009 at 6:24 PM  

alaa.. mane de hebat..
aku biasa je la..

eh,aku bg taw kan nk pindah..
kan? kan? kan?
hehehe..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails