feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Mungkir Janji...

Labels: , ,

Thahar: Mungkir janji?? Siapa yang mungkir?! Janji apa??
Guest: Owner blog ni la..!

Thahar: Apa yang dia buat?
Guest : Takde la.. Dia kata nak senyap jap.. Tak nak buat design dah.. Nak tumpu studi la kononnya..

Thahar: So, apa masalahnya..?
Guest: Kau tengok la.. Dia boleh pulak buat design wallpaper.. Hari tu cakap tak nak buat dah sampai habis final exam.. Cakap tak serupa bikin..!!


Thahar: Sabar2.. Bawa bertenang.. Mungkin dia ada sebab kot buat macam ni.. Kita tak tahu..
Guest: Sabar?? Sabar kau cakap??! Aku pantang tengok orang mungkir janji ni..! Memang nak kena..!!


Tiba-tiba owner blog ni datang...


Owner: Err.. Assalamualaikum..
Thahar: Waalaikumussalaam warahmatullah.. Eh, owner..
Guest: Waalaikumussalaam... Alamak..!! Owner! Cabut!! 

(Guest melarikan diri dengan menutup terus komputernya..)



Owner: Ni apa bising-bising kat blog aku ni..? Nak kena halau ke..??
Thahar: Bukan, En. Owner.. Ni ha.. Guest tadi.. Dia marah-marah sebab dia cakap encik mungkir janji..


Owner: Mungkir janji apa??
Thahar: Yelah.. Encik kata nak stop dulu buat design.. Menyepi buat seketika.. Tapi,ni ada design baru pulak.. Apa cerita encik?


Owner: Owh, itu ke.. Em, memang saya cakap nak stop.. Tiba-tiba ada satu dorongan yang membuatkan saya ghairah nak menghasilkan design.. Em, lepas ni targer saya untuk testi Hari Raya Aidiladha pulak.. Hehe...
Thahar: Err... Okey2.. Terpulanglah encik nak buat apa.. Tak ada kena-mengena dengan saya.. Ok lah.. Saya nak pegi studi jap.. Exam dah dekat..


(Thahar terus cabut broadband di laptopnya supaya lebih mudah untuk tumpu studi tanpa ada gangguan alam maya..)




Owner: La.. Dah blah dah? Em, lantak korang la... Asalkan aku bahagia.. Ha, ni ha aku uploadkan wallpaper iLi kat sini..






Photobucket





Owner: Saya juga akan sertakan tutorial untuk wallpaper ni.. Dah siap.. Tinggal nak upload je.. Huhu.. Nantikan..

6 Mengkritik:
gravatar
FRESHIE said...
November 23, 2009 at 10:20 AM  

aa..mengarut lah mu thahar. design je, lukis je. xpayah bgtahu org pun kamu sibuk dgn urusan lain. xyah janji2. senang crite. design lah lagi selagi masih bernafas.

gravatar
Thahar said...
November 23, 2009 at 10:40 AM  

haha.. cik freshie.. sebenarnya saya berjanji pada diri sendiri.. nk tumpu final.. tapi xleh.. tetap nak mengadap laptop gak..

Tiga-tiga watak tu ialah orang yang sama.. iaitu saya... Huhu..
Xde melibatkan mana2 pihak pon..

owh, nmpak spt mbritahu org yg saya sibuk ye..
huhu.. saya x prnah sibuk utk ckp saya sibuk.. huhu..malas ada la..haha

gravatar
FRESHIE said...
November 23, 2009 at 11:09 AM  

malas? cess..
by the way tutorial tu, xsgke pulak leh wat bground care mcm tu. lengkali amekla gmbr yg senonoh ckit. huhu. okay teruskan berusaha

gravatar
Thahar said...
November 23, 2009 at 11:26 AM  

haha..sebab 2 la di'censored'kan kt ctu...

masa wat wallpaper n tutor ni, xde gmbar lain.. laptop kosong.. baru format.. gmbar2 movie je ada.. 2 pon dr kawan..

gravatar
FRESHIE said...
November 23, 2009 at 11:55 AM  

haha rilek2, jgn tertekan. peace. maaf kerana bermulut pedass.

gravatar
Thahar said...
November 23, 2009 at 11:56 AM  

haha.. freshie mmg begitu... saya memahami.. huhu..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails