feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




iLi: Selamat Bercuti...

Labels: , , ,

Exam tinggal beberapa hari saja lagi.. Kawan-kawan dah ramai yang pulang ke kampung halaman mereka.. Hai, rindunya pada kedua-dua orang tua.. (Padahal baru je balik raya haji lepas.. Huhu...)

Baiklah.. Di sini saya sertakan testi untuk anda yang mahu pulang bercuti.. Khas buat kamoo~
Haha..


Photobucket


Artwork by: DaunHijau
Color and design by: Thahar

2 Mengkritik:
gravatar
Ex Samer Graphic Uitm said...
December 8, 2009 at 10:51 AM  

Bapak semangat buat blog ajar adobe photoshop, illustrator ar.. haha.. xpe,sbbkan ak dah hbis blajar flash n premiere nnt ak nak buat blog gak ar.. haha

gravatar
Thahar said...
December 8, 2009 at 11:49 AM  

Ya.. Saya bersemangat..
Jika kita niat berkongsi, insyaAllah xkn rugi..
Mungkin bg yg xtaw, satu ilmu yang baru bagi dia..
Bagi yg dah taw, buat tak taw dah la..

Ya, saya nntikan blog kamu..
Saya pon blajar flash.. Tapi x hebat n mahir lagi..
Boleh saya blaja dari awak..
Premiere pon same.. Senang la nk buat projek movie nnt..

Ok, nnt dah wat bgtaw ye..
Saya nantikan...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails