feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Kembali Melukis.. (Bahagian 2)

Labels: ,

Alhamdulillah..
Siap di'scan' semua lukisan..
Dan di'trace' di Illustrator..







Photobucket
Photobucket




Photobucket

















Photobucket


Lepas ini nak warnakan pula.. Adeh..

Ke ada sesiapa yang nak warna?
Hehe..


Em, betul kata Freshie.. Lukisan saya semuanye dingin je mukanya..
Adakah melambangkan keperibadianku?
Owh, tidak~

Lukisan ini boleh digunakan oleh sesiapa sahaja asalkan tidak melanggar syariat..
Digunakan untuk kebaikan.. ^_^

13 Mengkritik:
gravatar
Mior Khabir Zikri said...
December 16, 2009 at 8:31 AM  

Cepat masukkan, nanti boleh jadi idea dalam kartun strip. Haha.

gravatar
Thahar said...
December 16, 2009 at 10:22 AM  

Laa.. X abes2 dgn komik strip..
nak cuba wat gak la..
nmpak mcm best..
Hehe..

gravatar
izwan sudoku said...
December 16, 2009 at 6:16 PM  

thahar, aku suka first pic tu, nmpk realistik, tangan, jari2 dia, bahagian siku. mmg detail wey artwork ko. tp paling best part jari tu la yg aku suka tgk.

gravatar
Thahar said...
December 16, 2009 at 9:27 PM  

hehe..
gmbar 1st 2 aku amek gmbar seseorang sbgai rujukan..

hehe..kalo aku bgtaw msti ko kenal pnyer sape dia.. haha..

gravatar
Sweet_Purple said...
December 16, 2009 at 10:24 PM  

Freshie ke? hehe :-p dik,kaler la baju dia kaler purple ek..hahaha ponin thahar ngan peberet kaler gue..hehe :-D

gravatar
Thahar said...
December 16, 2009 at 11:35 PM  

aik?? Freshie.. haha.. x mungkin.. huhu..

Em, ye la.. nnt saya warnekan baju dia kaler purple..
baru la senang hati akak purple nih..
haha..

gravatar
nnur_iman said...
December 18, 2009 at 10:28 AM  

oo..cantik lukisan thahar..
hmm..

gravatar
izwan sudoku said...
December 19, 2009 at 12:22 PM  

ha'a, aasim kan? :D
no wonder la body shape lebih kurang je. hebat.

gravatar
Thahar said...
December 19, 2009 at 7:43 PM  

>Nnur_iman: comot la iman.. hehe..

>izwan: hahaa.. mane au taw asim? tol la.. haha..

gravatar
ana bintu umar said...
December 26, 2009 at 12:36 PM  

muka lukisan dingin,tapi tuan die ceria je

gravatar
Thahar said...
December 26, 2009 at 2:57 PM  

yup.. ceria2 selalu..
tinggalkan duka..
kalo tak nak tinggal, sorokkn dlm poket..
dok diam2.. huhu..

gravatar
Muslimah's BoutiQue said...
January 26, 2010 at 1:18 AM  

boleh ikut comment ya.? gambarnya bagus sekali but kenapa wajahnya murung saja ya..? he he heee..

gravatar
Thahar said...
January 26, 2010 at 7:17 AM  

Seperti yang saya katakan, biarlah gambarnya murung tetapi pelukisnya ceria-ceria selalu. Hehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails