feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Kembali Melukis..

Labels: , ,

Akhirnya, saya kembali melukis..
Tetapi malangya, stroke lukisan tetap tak berubah dari dulu lagi..
Comot dan buruk..

Em, nak buat macam mana..
Memang saya adalah pelukis yang melukis lukisan buruk dan comot..
Bukan pelukis yang buruk dan comot ye.. Sila ambil perhatian..
Haha..

Yang pertama di'scan'...

Photobucket



Dan diwarnai dengan warna hijau oleh si fanatik hijau..


Photobucket


Selamat Pengantin Baru kepada abang kedua saya~
Baru saja lepas 29 November 2009 lalu..


Abang sulung pula akan bertunang pada 18 Disember 2008, Jumaat ini..


Thaharel Bahardin bila lagi?? Haha..


Design untuk testi iLuvislam.com


Photobucket

13 Mengkritik:
gravatar
FRESHIE said...
December 15, 2009 at 4:04 PM  

argh. comel wlaupun uduh. tapi betul ni. mmg comel. thahar, tmbhkan feel ye pd muke karakter. muke dingin sokmo. ok chaiyo, makin best

gravatar
Islamic_Muslimah said...
December 15, 2009 at 4:36 PM  

salam juanag ^_^
nice ur lukisan..
bleh jadik pelukis komik one day, insyaAllah :)

gravatar
ezzat said...
December 15, 2009 at 6:06 PM  

ya, en thahar bile pule??
ngee~

gravatar
Thahar said...
December 15, 2009 at 8:26 PM  

>Freshie: muka 2 dingin mybe sbb penat kot.. haha..
em, baru perasan.. sume kebanyakan lukisan sy sume masam2 muka..hehe..
nape ye.. adakah melambangkan keperibadian saya?
owh, tidak.. haha..'

>Islamic_muslimah: erk, lukis komik sgtlah sukar bagi saya.. hehe..

>ezzat: saya nk dekat dah.. ezzat bile lg..? Freshie bile lak?? hehe..

gravatar
Han Ri said...
December 15, 2009 at 8:52 PM  

- Muka muslimah tu dah ok. Yang sang pemuda tu saja kurang 'feel'. Yang lain dah 'uber-kewl'.

- Tapi jangan termakan pujian dan usah rasa cukup dengan apa yang telah dibuat. Terus perbaiki untuk jadi lebih bagus. Sebab mukmin sejati, semalamnya tidak serupa hari ini.

- Sudah dekat ya? Jangan lupa ajak saya. Tak jauh. Ketereh tu jah (walaupun diam di Teluk Intan). :D

- Keep up the good work on coloring. You improved a lot (you even surpass me, dammit). Haha.

- Chaiyyok.

gravatar
Thahar said...
December 15, 2009 at 9:11 PM  

>Hanri: hehe.. muka laki 2 ketat je.. haha

yup, saya terus perbaiki utk jd lebih bagus.. chaiyyok!!

dekat la kot.. hehe.. saya subang, shah alam ,selangor laa..
tp kt pngkaln chepa.. hehe..

ah, mane ada dapat tandingi hanri..
masih dlm proses blaja.. hee..

gravatar
Sweet_Purple said...
December 15, 2009 at 10:32 PM  

Kaler la purple ..kan lagi comel kan kan...hehe .. :-p

gravatar
Thahar said...
December 15, 2009 at 10:44 PM  

hehe.. yela 2..
cntik ke purple..
huhu..
nnt la cuba..

gravatar
FRESHIE said...
December 15, 2009 at 10:44 PM  

oh dah nak dekat ke. sila, sila

gravatar
Thahar said...
December 15, 2009 at 10:54 PM  

haha.. dekat la..
lagi 6 tahun.. huhu..

gravatar
Sweet_Purple said...
December 16, 2009 at 10:21 PM  

Dik,lukis akak jd pengantin la dik.. request baju kaler purple ek..wakakaka :-D gile tul permintaan aku ni ..ehehehe :-p~~

gravatar
Thahar said...
December 16, 2009 at 11:37 PM  

Ish3.. akak ni dah giler purple..
Hehe.. nnt sy dh kahwen, saya watkan..
Haha.. yola 2..

gravatar
A.F.I.A.H said...
December 31, 2009 at 10:47 PM  

heh... ape kawen2 nih??

cik thahar x cukup umo lagi..

masih kanak2. haha...

jom main jongkang-jongkit!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails