feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Pembaziran Cuti

Labels: ,


Ya, agak lama tidak kemas rumah. Kalau tunggu lagi 5 hari, genap sebulan rumah ini tidak dikemas. Sudah kelihatan seperti rumah terbiar.
Nasib baik rumah ini percuma. Tak perlu bayar duit sewa atau pun ansuran bulanan.

Sejak awek saya ini (laptop) mengalami masalah connection, wireless dah tak boleh sambung. Ternyata hilang semangat saya untuk membuat design. Walaupun nak buat design, tiada kena-mengena dengan internet. Tiada alasan sebenarnya.
Katakan saja diriku pemalas. Tiada siapa yang kisah.

Habis, apa yang saya buat sepanjang cuti ini? Tiada apa melainkan permainan video dan juga permainan komputer. Ternyata masa terbuang begitu sahaja. Haha.

Komik? Aduh, kemalasan menyerang lantas hanya dua muka surat sahaja yang dapat dihasilkan. Maaf la Kak Adibah, nanti saya siapkan, ya. Huhu..


Photobucket

Haha.. Tak ada kerja lain dah..


Mereka dah tukar stail mewarna.. Saya bila lagi?
Em, masih dalam pencarian......

6 Mengkritik:
gravatar
Mior Khabir Zikri said...
January 10, 2010 at 8:35 PM  

Amboi. Dekatnya dengan TiVo. Hehe.

gravatar
Thahar said...
January 11, 2010 at 2:31 PM  

jarak selamat 2m ke atas..
kiranya ini tak selamat..
jangan tiru..hehe..

gravatar
ezzat said...
January 11, 2010 at 8:09 PM  

jgn malas en.thahar
buat artwork utk ILI skrg
hehe

gravatar
Thahar said...
January 12, 2010 at 10:48 AM  

alamak.. err, ok2.. saya buat. huhu..

gravatar
Faarihin said...
January 13, 2010 at 4:05 PM  

hahaha.. jangan malas2 incek filsuf.. cepat2 siapkan komik tu.. huhuhu.. (^__^) wah.. bestnya dpt main game.. dah lama tak main game..

gravatar
Thahar said...
January 13, 2010 at 6:37 PM  

malas..malas..malas..
haha..

ha, jom main game..!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails