feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Thahar! Jangan Malas!

Labels: , ,

Sebaik semester baru dibuka, saya menjadi malas dan bertambah malas. Perlukan motivasi untuk terus berusaha mencapai kejayaan. Mungkin buku lima ini boleh menjadi motivasi yang bagus untuk saya.

Dush!!! Adeh, sakit!

Er, sekian saja entri kali ini. Nak taip sesuatu pun malas. Dush lagi!!


 Tengok. Testi pun simple. Dush! Malas punya designer!


Photobucket

7 Mengkritik:
gravatar
sejadahterbang said...
January 21, 2010 at 10:15 PM  

hehehe,, nanti kalau ko dah malas nk tumbuk diri sendiri plak biar aku t0long.. h0ho

gravatar
Sweet_Purple said...
January 21, 2010 at 10:53 PM  

suka baca komen sejadahterbang..tergelak akak sorang2 ni...hehe

Thahar, jgn malas2 la dik ... enjoy2 ..dan terus enjoy dlm apa yg adik buat ... rajin2 nanti Allah sayang ..hehe

gravatar
Thahar said...
January 22, 2010 at 1:06 AM  

>sejadahterbang

haha. tak perlu. buku lima aku dah memadai. haha.

>kak Purple

ye, kak. InsyaAllah.. :)
Terima kasih.

gravatar
ijja1912 said...
January 22, 2010 at 9:29 PM  

Assalamualaikum..

hahahaha..nak gelak jap.. DUSHH!! sape suh sy gelak? Dush Lagi.. sebab entri thahar sangat sempoi tapi cam terkena gak kat muka saya tu..sesuai juga jika nak tukar >> Ijja, JANGAN MALAS! << hehe..

ok je testi tu, nampak gak rajinnya daripada sy..kuikuikui..

gravatar
Thahar said...
January 22, 2010 at 10:03 PM  

Hehe. Jangan, Kak Ijja. Jangan tumbuk lagi. Nanti lebam mata susah.
Tapi sebagai motivasi kepada diri tak apalah. Haha!

gravatar
nnur_iman said...
January 23, 2010 at 6:35 AM  

heeee.....
xkn sampai mcm 2 sekali malasnya..thahar
tp kadang2 sy pn ada gak keluar malas mcm ni..ngeh2

gravatar
Thahar said...
January 23, 2010 at 7:18 AM  

Hehe. Lain orang lain malasnya.
Eh, adakah peribahasa itu?
Main reka saja. Haha.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails