feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Penghijrahan Berjaya

Labels:

Free Account photobucket saya sudah melebihi had dan mereka suruh saya bertukar kepada Premium Account. Kalau anda perasan, beberapa hari sebelum ini semua imej di dalam blog ini termasuk header blog pun telah ditukarkan kepada lambang photobucket. Sungguh tidak manis dipandang orang. (Saya tidak upload terus daripada komputer ke blogger. Hehe..)

Tetapi sekarang semua sudah menjadi seperti asal. Bagaimana? Adakah saya sudah membeli akaun premium? Hoho. Tiada duit nak beli. Jadi saya buat akaun baru, khas untuk blog ini. Lepas itu, upload satu-satu dari akaun lama. Kemudian, kena edit semula entri-entri yang lama. Betulkan semula link-link yang telah rosak, Dan ia mengambil masa selama 2 hari. Adeh. Leceh sungguh. Tapi apakan daya. Nak percumalah katakan. Hehe.

Dan kini, blog ini telah kembali seperti biasa. Alhamdulillah.. =D


p/s: Kelakar pula rasanya bila edit semula entri-entri lama. Rasa jauh berbeza dengan entri sekarang walaupun baru setahun lebih ber'blogging'. =D

0 Mengkritik:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails