feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




iLi: Akhirnya Aku Kembali Bernafas

Labels: , ,


Setelah sekian lama menyepi dari website iLuvislam.com, akhirnya aku kembali menyumbang sesuatu. Cemburu tengok rakan-rakan design yang sungguh proaktif dan produktif menghantar karya masing-masing seperti Menoufiaz, HanRi, Freshie, Ijja dan lain-lain..

Em, bawah ini testi yang pertama dalam tempoh masa beberapa bulan..

Photobucket


Haha.. Sungguh pemalas diriku ini. Itu pun diambil dari lukisan lama aku.. Sekarang ini, aku baru mula menyibukkan diri untuk melukis. Walaupun menyedari final exam kian hampir.. Heheh..

Lukisan-lukisan akan dilampirkan di blog ini setelah siap discan..

Ok, sekian. Salaam..

5 Mengkritik:
gravatar
arekymz said...
October 6, 2009 at 7:59 AM  

aku pon nak menyebok membz kan diri melukis ah..

hehehe =DD

gravatar
Thahar said...
October 6, 2009 at 10:21 AM  

haha..
dipersilakn utk mnywebokkn diri..
aku tak halang pon..
haha..

gravatar
Nurhazimah said...
October 10, 2009 at 12:46 AM  

assalamualaikum:- tade la mlss sgt.bole la 2. chantek jew!! ppe pon keep it up oke !!..
assalamualaikum

gravatar
Thahar said...
October 11, 2009 at 8:31 AM  

waalaikumussalaam..

malas la..
haha..

gravatar
meo188 said...
October 16, 2009 at 11:21 PM  

wah...

slm kenal!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails