feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Demam Bola?

Labels: ,



Photobucket


Perhatian.
Tajuk tiada kena-mengena dengan entri kalo ini melainkan lukisan sahaja. Harap maklum.


Adapter bermasalah lalu menyebabkan laptop 2 minggu dipinggirkan dalam almari, atas meja, bawah katil dan juga tempat-tempat yang tak diduga. Sungguh terseksa rasanya. Kerja-kerja percetakan, tempahan-tempahan, projek semester, dan tugasan makmal serta berbagai lagi tergendala. 

Minta maaf kepada yang meminta tolong saya buat design. InsyaAllah, saya akan cuba siapkan juga. Hehe. Memandangkan adapter semesta telah dimiliki, InsyaAllah akan diusahakan secepat mungkin design-design tersebut.

Oh, testi dan wallpaper iLuvislam juga sudah lama tak hantar. Maaf Bro Im. Nanti saya hantar, ya! Alamak, Han Ri dan Kak Ijja dah menjeling. Huhu. Ya, ya. Saya buat.

4 Mengkritik:
gravatar
Mior Khabir Zikri said...
February 25, 2010 at 9:08 AM  

Hei. Aurat! :)

gravatar
Thahar said...
February 25, 2010 at 12:13 PM  

Sebenarnya lutut tidak terdedah kulitnya. Belum diwarnakan. Ada pakai sarung. Hehe.

gravatar
ahya_ijja said...
April 22, 2010 at 2:03 AM  

huhuh.. lambat baca semua entri blog ni.. tak perasan lak ada nama hamba Allah di situ.. hmm saya pun dah lama tak hantar. ok2 saya pun nak buat design.. ><=sedey..

gravatar
Thahar said...
April 22, 2010 at 6:44 AM  

Huhu.. Kalau agak-agak ada komitmen lain, selesaikan dulu. Saya akan kembali aktif selepas final. Yoshh!!

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails