feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Siapa Mahu Button? Angkat tangan!

Labels: ,

Update 2 Mac 2010 - 12:50 p.m


Mahukan button badges untuk membuat koleksi peribadi?
Angkat tangan!
Mahukan button badges untuk persatuan atau kelab?
Angkat tangan!
Mahukan button badges untuk program-program anda?
Angkat tangan!

Tapi sila lihat keadaan sekeliling dahulu sebelum angkat tangan. Dikhuatiri kamu akan dianggap tidak siuman. Haha.

Er, apa yang dirapikkan ini?

Em, sebenarnya begini. Saya baru saja mendapatkan mesin untuk membuat button badges. Ya, sudah seminggu lebih saya memilikinya. Terasa puas dalam hati kerana salah satu impian telah tercapai. Alhamdulillah. Terima kasih kepada abang sulung kerana banyak membantu. Harganya mencapai 4 angka. Sama harga dengan kebanyakan laptop di pasaran. Adeh.

Photobucket


Photobucket




Photobucket



Photobucket




Photobucket




Jadi, siapa mahu tempah button? Angkat tangan!

Antara contoh design yang saya ada ialah:

Photobucket



Photobucket


Untuk button yang sedia ada ini, harganya ialah rm3 sebiji.


Untuk tempahan peribadi, persatuan atau lain-lain yang memerlukan design eksklusif, harganya seperti di bawah:







Harga button mengikut jenis. Tidak termasuk kos penghantaran. Kos penghantaran adalah percuma untuk kuantiti 50 dan ke bawah.



Setakat ini, hanya  ada saiz 55mm, iaitu saiz standard. Yang lain, boleh juga tempah. Tapi bukan saya yang buat. Hehe.

Untuk yang nak tempah bawah 12 biji, harga boleh dirunding.


Jangan angkat tangan saja. Ringankan tangan untuk menghantar email kepada saya  dan sertakan sekali butiran-butiran tempahan seperti:
  • Nama
  • No.Telefon
  • Alamat
  • Jumlah button yang mahu ditempah
  • Sertakan design sendiri atau butiran design pilihan.

Hantar ke email saya, thefilsuf[at]gmail[dot]com.
*gantikan di dalam kurungan dengan '@' dan '.'

Saya akan hantarkan ke tempat anda di serata Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.
Tetapi ada juga rakan seperjuangan saya di Seremban. Dia pun ada mesin ini juga. Kalau nak jumpa dia pun boleh atau hubungi dia di

moneyncharisma[at]yahoo[dot]com. Nama - Aasim



9 Mengkritik:
gravatar
ezzat said...
March 4, 2010 at 8:34 PM  

waaa, caya sama lu filsuf
huhu
best giler da ada mesin wat badge~
nice2....saya sungguh jeles
urm,gayanye mungkin saya pon nak tempah badge la gini
dalam 50 biji
design saya
tapi lom comfirm lagi..~

gravatar
Thahar said...
March 5, 2010 at 7:43 AM  

hahaha.. memang best ada mesin. huhu.

em, boleh2. tempah la. huhu.
saya pos nanti.

gravatar
syuhada said...
March 8, 2010 at 11:55 AM  

salam...waa bguihnye,komited ek mu wat bende ni.t bile2,ley ak tempah utk prog.gudlak deh

gravatar
Thahar said...
March 8, 2010 at 12:21 PM  

Nak cari duit kenalah bersemangat. hehe.

Ha, tempahlah. Aku boleh buatkan.

gravatar
Mior Khabir Zikri said...
March 14, 2010 at 12:22 PM  

Salam ziarah, lama tak jenguk, tup-tup dah ada mesin cetak BB. Hebat!

Dalam masa terdekat ni nak tempah juga ya. 50 biji.

Macam EA, design sendiri. Ok eh. ;)

gravatar
Thahar said...
March 14, 2010 at 2:49 PM  

Ok, bereh bos...
Nanti ada apa-apa bagi tahu saja.

gravatar
Mior Khabir Zikri said...
March 14, 2010 at 2:55 PM  

Kirimkan sampel design format .jpg ke emel saya eh.
Alfu syukr.

gravatar
Thahar said...
March 14, 2010 at 3:01 PM  

Dah hantar~

gravatar
Mior Khabir Zikri said...
March 14, 2010 at 3:03 PM  

Thank-sa-lot.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails