feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Inginku Bebas Sepertinya

Labels: ,

Photobucket


Lihat saja lukisan ini, terasa senang di hati. Alangkah indahnya dapat bebas seperti lelaki ini. Tak perlu fikir belenggu kerja, masalah pelajaran, hutang dan lain-lain. Hehe. (Sekadar menyebut jenis-jenis masalah)

Bulan ini merupakan bulan paling padat bagi saya. Bila ditampal sahaja poster Unit Percetakan di kolej, bertimbun kerja-kerja yang datang. Memandangkan hanya dua orang sahaja yang boleh mendesign setakat ini, beban kerja menjadi banyak. Nampaknya kena rekruit lebih ramai pelapis. Hehe.

Fakta:

-Lukisan dilukis oleh saudara Ezzat, dan diwarnakan oleh budak tadika, iaitu saya sendiri. Hehe.

-Cuba stail warna cara baru. Ingatkan cantik. Rupa-rupanya lebih kurang macam guna MS Paint saja. Hehe. Maaflah EA. Tak cantik. Hehe.

-Tujuan asal saya warnakan lukisan ini untuk testi di iLuvislam. Bukan si empunya yang minta diwarnakan. Jangan salah faham. Hehe. Saya masih beginner dalam bab mewarna. Tak sehebat Freshie lagi. Hehe


Photobucket

6 Mengkritik:
gravatar
ezzat said...
February 7, 2010 at 10:40 PM  

teknik painting baru ini, ala cell shading kan?
nampak cenggitu je
huhu
akhirnya lukisanku diwarna en.thahar
ngeh2, best2
lukisan lelaki ni dibuat dengan tangannya diangkat sampai bajunya pon terangkat skit, nampak perut
adeyh *segan...lol~

gravatar
Thahar said...
February 7, 2010 at 10:56 PM  

Alamak! Tuan empunya lukisan menjenguk. Hehe.

Maaflah. Tak cantik. Hehe. Ya. lebih kuranglah. Dia stail painting. Sebab itu nampak simple. Nak warna pun sekejap sahaja. Tak macam lukisan laki sebelum ini.

Em, nampaknya kena cari stail lain. Huhu.

gravatar
Sweet_Purple said...
February 7, 2010 at 11:37 PM  

Hehe...cun2 cuma sbb akak x ske kaler kunin..so akak tgk biasa2 aje...hahaha tpi disebabkan bunganya kaler purple kan..akak bg 800 bintang hikhik :-)

gravatar
Thahar said...
February 7, 2010 at 11:56 PM  

Hehe. Tak aci. Sedikit berat sebelah di situ. Huhu. Tapi tak apalah. Akak punye pasal. Hehe.

gravatar
arekymz membuyau said...
February 8, 2010 at 12:27 AM  

bz btol ko ye thahar..
gud luck for wahtaever you're doin'..
:)

gravatar
Thahar said...
February 8, 2010 at 12:36 AM  

Erk, tak juga sebenarnya. Hehe. Kalau tak, tak adalah masa nak warna ini. Hehe. Cuma buat-buat tak sibuk saja. Hehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails