feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




| Kerja | Kerja | Kerja |

Labels: , , ,

Minggu yang sangat padat. Penuh dengan kerja. Minggu ini ada Hari Terbuka KTD. Terlibat dengan pembukaan booth untuk Unit Percetakan di bawah Kelab Penerbitan Kreatif. Antara yang perlu dibuat ialah button dan majalah Cakna Hati.

Saya ditugaskan untuk design muka depan dan penyusunan reka letak ruang dalaman. Sangat sukar kerana artikel tidak dihantar tepat pada masanya. Artikel tiada, bagaimana nak susun artikel? Adeh~

Ini design muka depan untuk Cakna Hati. Design untuk tajuk 'Cakna Hati' telah ditukar. Idea saya tidak diterima. :-P

Photobucket


Itu yang pertama. Yang kedua, saya kena warnakan kartun untuk Website Pendidikan Kanak-Kanak. Mereka mahu membuat majalah untuk kanak-kanak. Jadi memerlukan 'kanak-kanak' untuk mewarna. Hehe.

Ini dia.

Photobucket

Nak mewarna macam Freshie, tak sempat. Banyak keje. Hehe. Lagi pun baru mula belajar-belajar. Skil mewarna pun macam kanak-kanak. Adeh~

10 Mengkritik:
gravatar
Sweet_Purple said...
March 27, 2010 at 12:39 AM  

Adik, akak ske gambo ikan paus tuh..hehe comel2...hehe :-D

gravatar
Thahar said...
March 27, 2010 at 12:44 AM  

Comel ke? Ameklah bawa balik rumah. Simpan paus tu dalam balang ke, akuarium ke. Hehe.

gravatar
nnur_iman said...
March 27, 2010 at 1:21 PM  

hehehe..thahar ok la ni...
mesti kanak2 suka..

gravatar
Thahar said...
March 27, 2010 at 2:44 PM  

Iman pun kanak2 ye..?
Hehe. Saya pun kanak2..:D

gravatar
ezzat said...
March 31, 2010 at 5:18 PM  

bro thahar
eh, ok la pewarnaan gini
kemas + cerah
smoga berjaya dgn kerje2 ni
ngeh2~~

gravatar
Thahar said...
April 1, 2010 at 5:45 PM  

Ya, bagi saya dah ok. Cuma saya perlu belajar lagi supaya dapat jumpa stail sendiri.
Thank you, bro Ezzat. :)

p/s: Masa saya mewarna, saya rasa macam kat sekolah rendah. Hanya Photoshop yang membezakan saya dengan mereka. Haha.

gravatar
Ana Aisyah said...
April 3, 2010 at 12:56 AM  

bila majalah cakna hati ni nak kuar??

gravatar
Thahar said...
April 3, 2010 at 1:30 AM  

Dah siap dah. Tapi tak tahu bila nak print. Siapa yang kena print? Aku jugak ke? Huhu.

gravatar
Sweet_Purple said...
April 3, 2010 at 11:32 PM  

Akak bawak balik betul2 ikan paus tuh karang...hehe pepe pun 2 thumbs up dik... caiyok2 ok..hehe :-D

gravatar
Thahar said...
April 4, 2010 at 12:36 AM  

Bawalah. Tak larang pun. Hehe.
Tq, kak. Hehe.

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails