feedburner

Ruangan yang dibina untuk memberi ruang kepadaku yang tak cukup ruang




Buatmu, EA!

Labels: ,

Saya singgah di entri Akhi Ezzat minggu lalu. Entri tentang ulangtahun kelahirannya. Lalu terkejut dengan tawaran hebat beliau.

'Draw me, I draw U back!'

Haha.. Sempoi je ayat dia. Dan pada mulanya saya malas menyahut cabaran beliau. Memandangkan projek-projek sudah sampai ke klimaksnya. Tapi tadi tengah penat, tension, berehat sekejap. Teringat pula nak melukis karikatur beliau. Maka, inilah hasilnya. =)






Tiru sikit trademark. TF! di situ. Hehe.. Maaflah, ya. Tak berapa jadi. Hehe.. (Ada slack di situ. Kalau terer, carilah. Haha..

4 Mengkritik:
gravatar
Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...
October 6, 2010 at 8:03 PM  

assalam.
kat jari dye kot slek nye.
hehehe.
hebat ah lukisan!
amcam ngan projek?
oke?

gravatar
Thahar said...
October 6, 2010 at 8:33 PM  

Wassalaam..

Aah laa. Jari dia pun slack. Hehe..
Ada tempat lain lagi tu.. Hehe..

Projek? Otw.. Hehe..
Poning kepalo eden..

gravatar
ezzat said...
October 9, 2010 at 12:34 PM  

jgn risau en.thahar, saya suke lukisan ni.

siap ada logo "E" kat baju tu yg buat best tu :-)

yang ni pakai pen ke pakai tablet tu?

gravatar
Thahar said...
October 9, 2010 at 12:53 PM  

Ini lukis kat kertas. Nak cepat kejar dateline, mane sempat guna tablet. =)

Ya, saya tahu logo 'E' itu yang akan membuatkan lukisan ini mahal. Hehehe..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails